Jarda píše:
.... problém je mnohdy i v čase který daný terapeut člověku poskytne, většinou je třeba několik hodin a ne pár minut, za ten čas nikdo žádné kouzlo nepředvede. Spolupráce klienta je sice základ, ovšem on s tím musí počítat, pokud mu nabízím zázraky, tak bych mu je měl i dodávat, protože jinak jde o klamavou reklamu a to už není nic moc.
Příliš lákavá reklama jako taková je z mého pohledu podezřelá, nakonec lidová etymologie ji vykládá jako RE (= znovu, opakovaně) KLAM.
Já jsem se osobně setkal s tříhodinovými konzultacemi u jonášovské terapeutky a zdarma, protože to dělala jako koníčka. Akorát jsem si musel koupit příslušné preparáty. A protože se dostavily povzbudivé ale nijak zázračné výsledky, tak jsem vytrval. Naponec patientia, od které je odvozeno slovo pacient, znamená latinsky trpělivost. Vytrval jsem 5 let a po těchto zkušenostech a proto, že mám k jonášovskému systému i výhrady, jsem se pustil do vývoje alternativní technologie, která by tyto informace přenášela jinak, než pomocí lihovodných preparátů. Vcelku se zadařilo, ale narazil jsem na mínění lidí, že je to podezřele levné a jednoduché, než aby to mohlo fungovat.
Ale to je podobné situace jako například u mixovaného "zeleného nápoje" z vojtešky a dalších bylinek rostoucích na zahrádce. Mnozí ohrnou nos a jdou si koupit "zaručeně funkční" ječmen za 300 korun.