Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je ned zář 27, 2026 1:48 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Nové hledání

[ Vyhledáváním bylo nalezeno 30006 výsledků ]

Stránka 108 z 2001 Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 2001  Další
Autor Zpráva

Fórum: Zdraví versus civilizace   Téma: Tetovanie - tetování

Předmět příspěvku: Tetovanie - tetování
Napsal: pát dub 30, 2021 7:08 pm 

Odpovědi: 10
Zobrazení: 35596

Denna píše:Tak pokud to není na úplně viditelném místě, tak to zas takový problém není si myslím. Ale hodně záleží i na tom, jak se s tím tetováním cítíte. Pokud vám dělá vyloženě psychické problémy, ak bych si ho osobně nechala odstranit. Tady jsem našla fotografie před a po odstranění a výpad to p ...

Fórum: Připomínky a názory   Téma: Urinoterapia a očkovanie Covid 19

Předmět příspěvku: Urinoterapia a očkovanie Covid 19
Napsal: stř dub 28, 2021 8:38 pm 

Zobrazení: 39520

dzinak píše:Rozumiem čo píšete, ale rovnako zdrojov informaciii aj hoaxov je veľa. Mame šancu zistiť kde je pravda. Všetci mame možnosť sa rozhodnúť ale ako? Na základe čoho? Čomu veriť? Že nás zabije očkovanie alebo alebo viac riskujeme neočkovaní. Celé toto sa nemalo stať, ale stalo sa. Nemali by ...

Fórum: Další druhy očisty   Téma: Odcervenie a ine antiparazitalne kury

Předmět příspěvku: Odcervenie a ine antiparazitalne kury
Napsal: stř dub 28, 2021 8:22 pm 

Odpovědi: 1195
Zobrazení: 1499959

Alopat píše:Přírodní recept na odčervení, který však narozdíl od hřebíčku a česneku nefunguje proti rozšířenému lidskému žaludečními patogenu Helicobacter pylori. Larvicidní efekt betelových ořechů, semen dýně a papáji. Léčba infekce Taenia saginata směsí arekových ořechů a dýňových semen https://pu ...

Fórum: Další druhy očisty   Téma: Odcervenie a ine antiparazitalne kury

Předmět příspěvku: Odcervenie a ine antiparazitalne kury
Napsal: stř dub 28, 2021 8:19 pm 

Odpovědi: 1195
Zobrazení: 1499959