mkrabot píše:
Trošku mě děsíte. Na angelu se mi občas zdá, že z toho tesnění hnacího hřídele vytéká nějaká tmavá tekutina. Zpracovávám na něm jenom kořenovou zeleninu. Nevíte jak je složité sundat horní kryt a angel otevřít? Chtěl bych se podívat dovnitř jak vypadá stav ložisek.Díky Michal
Pokud Vam z tesneni kolem hnaciho hridele vyteka tmava tekutina, tak uz mate s nejvetsi pravdepodovnosti poskozeny O-Krouzek, ale jeste nemate poskozene GUFERO, ktere je za O-krouzkem. Takze zatim staci vymenit ten O-krouzek.
Pokud by Vam uz vytekala tmava tekutina ze spodniho otvoru na krytu prevodovky, tak uz mate poskozene i GUFERO a je potreba vymenit O-krouzek i GUFERO.
Kvuli vymene O-krouzku, ale neni nutne sundavat horni kryt, to je potreba az pri vymene GUFERA.
Pokud mate jeste Angela v zaruce, tak pri demontaz motoru z prevodovkou ze spodniho krytu je zajisteny barvou jeden z prednich sroubu u prevodovky.
Poskozenim barvy se pripravite o zaruku. Bez poskozeni barvy se ale nedostanete k prevodovce.
Kryt je drzeny temi prolisy na bocich horniho a spodniho krytu. Mne pomaha do horniho krytu z obou boku smerem zespoda par uderu dlani. Kryt se pomalu vysune nahoru.
Vzhledem k tomu, ze kazdy Angel je original, tak budete muset mozna pouzit i jiny zpusob demontaze, treba dvou sroubovaku na postupne vypaceni krytu.
Pozor na poskrabani krytu.
Kryt se hure montuje, nez demontuje. Tam uz si sroubovaky pomoci musim, jinak horni kryt nepretahnu pres ten spodni. Kazdy ma trochu jiny tvar.
V kazdem pripade, az budete Angela skladat, tak asi vzhuru nohama, tak si ho podlozte nejakou mekci cistou latkou.
I prach v koberci dokaze ten vylesteny nerez krytu poskrabat.
Inzenyr